måndag 6 december 2010

Gyllene Knorren


Ni har väl inte missat årets julkalender på SVT: Hotell Gyllene Knorren?

Jag sitter bänkad med mina barn på kvällarna, och jag tycker att den är riktigt lyckad faktiskt!

Om någon missat det kan jag meddela att årets julkalender bygger på en serie böcker skrivna av Måns Gahrton och Johan Unenge. Serien omfattar följande böcker: Den mystiska gästen ; Spöket i rum 13 ; Loke den lömskes skatt ; Sommarkaos på guldkusten ; Den oerhört hemliga dammsugaren ; Korv med bröllop ; En förknorrad vinter och Den vilda jakten på dårpippin. Den sista delen kommer dock inte ut förrän till våren. Övriga delar går fint att låna på bibblan :-)

1 kommentar:

Pyret sa...

Hej!

Här är jag, Pyret, med min helt nya hemsida.
Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren" men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och är i samma koncept som julkalendern.
Kika in till mig vetja!

/Pyret