måndag 6 februari 2012

Ibra! Ibra! Ibra!

Yes! Zlatans bok is in da' house i Fyllinge och är beställd till Trönningeskolan också :-)
Och japp ... jag mer eller mindre streckläste den i helgen ... Jag som i sanningens namn inte hade några särskilt höga förväntningar kunde inte sluta läsa! Kan hända att jag faktiskt till och med gruffade lite åt min familj i helgen när de kom och "störde" mig i läsandet ... *hupps*

Det är en ganska tjock bok, men förvånandsvärt lättläst, och det är riktigt häftigt hur den är skriven! Man kan nästan höra Zlatans röst när man läser. Och vet ni ... man får en helt annan bild av honom faktiskt. I alla fall så fick jag det. Sååå alla fotbollsälskare OCH alla andra. Läs, läs, läs! Den är helt klart värd det :-)

Och ni som läst den ... kommentera gärna här eller på fejjan, eller kom in till mig på bibblan och prata lite om den! :-)

Inga kommentarer: