fredag 11 november 2011

Hungerspelen

Åh hjälp vad braaaaa den här serien är!

Efter mycket tjat (på ett bra sätt, fortsätt tjata!!!) från både elever, lärare, kollegor och vänner har jag äääntligen läst Hungerspelen. Jag kan bara säga att jag förstååår att ni tjatat! Huuur bra som helst! Jag har nu börjat på del 2 och kan garantera att jag kommer att läsa trean också.

Här kan ni läsa vad boken handlar om!

Jag kan glädja alla fans med att det kommer en film så småningom också, och på den här sidan http://hungergamessweden.se/ kan ni få hur mycket info som helst! Och sjukt fina bilder från filmen att titta på. Vad tycker ni om karaktärerna? Ser de ut som ni föreställt er? Kommentera gärna, här på bloggen eller på facebook (Mia på bibblan heter jag där) om ni inte vill ta det IRL förståss. :-)

Och ja just det ... LÄÄÄÄS böckerna såklart ;-)

Inga kommentarer: