lördag 13 augusti 2011

Jag är tillbaka! :-)

Hej på er! :-)

Nu är jag tillbaka igen, efter ett långt och häääärligt sommarlov! :-) Hoppas ni har haft det uuuunderbart - det har jag :-) Massor av grillat, glass, sol, hängmattamys, utflykter och kalas (större delen av familjen har fyllt år) har det blivit :-)
From måndag kommer jag att jobba på två olika skolor. Jag är kvar på Fyllingeskolan halva veckan som tidigare, men på lite ändrade tider. Jag återkommer med de nya öppettiderna snart! Den andra halvan av veckan kommer jag att jobba som bibliotekarie på Trönningeskolan! Riktigt roligt och spännande, och lite pirrigt känns det! Nu klurar jag på att döpa om bloggen, eftersom jag kommer att skriva för både Fylllingeskolan och Trönningeskolan ... Förslag emottages tacksamt :-) Jag har total idétorka ... tror min hjärna fortfarande är på sommarlov ;-)

Inga kommentarer: