torsdag 23 juni 2011

Litet filosofiskt tips innan det är dags för semester ...

Nu jobbar jag mina sista timmar innan en låååång härlig ledighet. Jag kommer att peta in ett och annat boktips här under sommaren, men annars ska jag baaara ta det lugnt och njuta :-)
Här kommer ett litet tips till innan jag kilar hem!
Jag vill tipsa om boken Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius




Hur trillade jag över den här boken då? Jo, jag satt och kikade på infon om årets skrivarläger (som du kan hitta här) när jag jobbade på Stadsbibblan och såg att Gunnar Ardelius skulle finnas med under skrivarlägerveckan. Jag blev nyfiken, eftersom jag om sanningen ska fram inte hade någon som helst koll på denna författare. Jag kikade lite på nätet och kom fram till att han såg ut så här: sedan ilade jag ut bland hyllorna och rafsade åt mig en av hans böcker och vet ni vad? Den var riiiktigt bra! Filosofisk och annorlunda, och väldigt, väldigt fin. En extremt snabbläst bok för er som gillar Sonya Sones och Björn Sortlands böcker (som ni kan läsa om här och här).

Inga kommentarer: